sobota, 9 stycznia 2016

Gdy słyszę reklamy - przełączam stację

Reklamy w radiu Zet Gold mnie dobijają. Kiedyś dawno temu słuchałem VOX FM, ale wpakowanie disco polo mi zupełnie nie pasowało.
Niemniej nawet disco polo jest lepsze od reklam, których jest pełno w RMF i Zet.

Dzis mała niespodzianka, bo gdy reklamy zniechęciły mnie do miksu tanecznego (gra Bogdan Fabiański), przełączałem kolejne programy i trafiłem na program Sierockiego w Voksie. Słuchało się fajnie, do czasu aż było że "ona tańczy dla mnie". Tego było jednak za wiele i przełączyłem dalej. Niestety znowu reklamy. Nowotwór stacji radiowych i telewizyjnych.

Gdy tylko słyszę sygnał reklam, pukam w kolejny sensor Radmora, by przełączyć na inną stację.

Dzisiejszy mix Sierockiego przyniósł mi wspomnienia. Piosenkę Danza Kuduro Dona Omara grali podczas party na konferencji VMworld w Cannes. Przedtem była Czarownica zespołu Fanatic (z Żyrardowa) - kiedyś robiłem sobie jaja z muzyki disco polo w audycjach, które nagrywałem na kasetach i wysyłałem do Magdy... TEJ Magdy, po której został nam pies.
Ten pies.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz