piątek, 7 listopada 2014

Jeden ze sposobów na telemarketing

Kilka lat temu kupiłem telefon w warszawsko-ostrołęckiej sieci Sferia. W tym czasie ta sieć oferowała sensowne stawki połączeń. Telefon nadal mam, choć od czterech lat nigdzie z niego nie dzwonie. Na ten stacjonarny numer dzwonią dziś tylko reklamy i inni naciągacze, a czasami ja, gdy dzwonie z USA z mojej amerykańskiej komórki.
Dziś zadzwoniła pani z numeru 896510436. Odebrałem, ale zamiast dzień dobry odpowiedziałem "good afternoon . How can I help you?". Pani bez słowa się rozłączyła. Znajomość języków obcych popłaca. Nie sądzę, by ta pani zadzwoniła ponownie.
Z telefonu Sferii i tak rezygnuje pod koniec roku, gdy definitywnie wyłączą sieć. Ich oferta jest słaba, a numeru stacjonarnego nie potrzebuję.
Z telemarketingiem walczę od kilku lat i odnoszę sukcesy.

1 komentarz:

  1. Skoro rozłączyła się bez słowa, to skąd wiedziałeś, że to PANI???

    OdpowiedzUsuń